Архиве

Protected by Copyscape

У сарадњи са удружењем Ама и  Центром  за културу Гроцка у Основној школи „Свети Сава“ у Врчину,  реализован је пројекат „БАШТАоница“, у оквиру којег је  организована  радионица органског баштованства.

У радионици су учествовали ученици 4/1 разреда: Марија Бурсаћ, Лени Вулета, Амалија Свичевић и Давид Вагић; ученици 3/3 разреда:  Дејана Теофиловић, Андреа Живковић, Анита Комненовић, Лазар Николић и  Стефан Стекић;  ученици  3/2 разреда  Марија Јашић, Софија Фаркаш, Ива Вујић и Вељко  Јашић; ученици  2/2 разреда:  Тара Денда, Борис Виктор Мандић, Лука Вуковић и Теодора Теофиловић и ученик 5/2 разредаРеља Ковачевић.

Организатор радионице је Катарина Јанковић, пројектни менаџер и организатор програма Креативне школице Центра за културу Гроцка, а координатор за нашу школу је Снежана Теофиловић, школски библиотекар.

 Кроз учешће на радионици, полазници постају актери заштите животне средине, стичу сазнање о концептима и темама заштите животне средине кроз стимулисање интересовања истих у оквиру активности неформалног образовања.Радионица се састоји од четири двочасовна термина:  Игра упознавања: скретање пажње на везу између баштованства и очувања биодиверзитета; Баштованска радионица; Радионица биодиверзитета; Радионица конзервације воде.

 

 

 

 

Пројекат БАШТАоница

 

Тема пројекта БАШТАоница су органско баштованство, биодиверзитет и конзервација воде. Радионица основиња баште организује се у оквиру органског баштованства.

Сасвим нова школица на којој  се учи  како бити баштован, шта је то здрава исхрана, зашто је важно да се хранимо здраво и колико је лепо кад растемо заједно са нашим биљкама и наше биљке расту заједно са нама. Радионица се бави и заштитом животне средине.

Радионицу воде Катарина Миленковић, редовни гост-предавач Факултета политичких наука у Београду, предмета Социјална и политичка екологија, један од основача удружења Ама, WWООФ пројекта и пројекта БАШТАоница, и Милан Прица, један од оснивача Аме и пројекта БАШТАоница.

Током радионице деца су имала прилику да кроз разговоре покажу своја знања и осећања у вези са радионицом и имали су  сву подршку радионичара да сумирају и интегришу стечена знања.