Архиве

Protected by Copyscape

Међународни пројекат „ Знањем кроз Европу“

Упркос необичним околностима, наша школа је 21. новембра ове године осми пут учествовала у
међународном пројекту „ Знањем кроз Европу“ , који организује Немачко – аистријски културно
едукативни Центар „ Вилкомен“. Пројекат се заснива на такмичењу најдаровитијих ученика
основних и средњих школа у познавању страних језика.
Осим путовања у Беч, смештаја и организованих туристичких обилазака града које су
најуспешнији ученици из сваке земље као награду освајали претходних година, они су имали
прилику и да се друже са својим вршњацима из разних земаља и заједно са њима учествују у
финалном кругу такмичења. Због неповољне епидемиолошке ситуације, ове године се такмичење
одвијало онлајн на платформи организатора, а саме награде су тагође прилагођене безбедносним
условима.
Нашу школу је представљало двадесет ученика који су пожелели да тестирају своје знање
енглеског и немачког језика и да своја постигнућа упореде са постигнућима својих вршњака из
Србије и осталих земаља учесница пројекта.
Ученици који су учествовали на такмичењу у познавању енглеског језика су : Анушка Гајачки 4/1,
Вук Брадарић 5/2, Илија Петровић 5/2, Лазар Тасић 6/3, Лука Тијанић 6/1, Богдан Петровић 7/3,
Миодраг Дамњановић 8/1, Биљана Стевановић 8/2, Алекса Миловановић 8/2 ,Андреј Николић 8/2,
Немања Миладиновић 8/1, а такмичари у познавању немачког језика били су: Ален Мујовић 6/1,
Мирослав Тимотић 6/3, Данило Лазаревић 6/3, Ивана Миладиновић 6/4, Јана Драча 6/2, Јована
Ђорђевић 7/1, Богдан Петровић 7/3, Немања Сарић 7/3 и Нина Наумовић 8/1.
Коначне резултате и места која су заузели на листи, такмичари ће сазнати након њиховог
објављивања на званичној страници Центра „ Вилкомен“, 31. 12.2020.
Циљ овог пројекта је учење и дружење уз развијање здравог такмичарског духа али на првом
месту је ту неговање љубави према језику и култури, као и свесрдна подршка наставника језика
нашим ученицима да се кроз учење страних језика упознају са другим културама и да различитост
посматрају као предност и могућност личног раста и развоја, јер сваки језик је увек у одређеној
мери и другачији поглед на свет, а вештина да се ствари сагледају из различитих углова је
способност која води ка решењима, новим идејама и креирању света базираном на
могућностима, а не на ограничењима.

Kоординатор пројекта

Александра Гајачки