Архиве

Protected by Copyscape

 Кроз демонстрацију личних фотографија, интерактивну игру и активно учење, ученици V-3 разреда су  у петак, 17. октобра, на угледном часу показали шта умеју након првих четрнаест часова учења немачког језика. Њихова наставница немачког језика, Александра Гајачки, упознала нас је са неким техникама иновативне методе – Power Teaching/ Whole Brain Teaching, коју ове године спроводи у својој настави како би унапредила процес подучавања. Та метода је један од начина да  се упосле све сфере учениковог мозга док учи и понавља. Он говори, види, чује, осећа, гестикулира, те је на тај начин његов мозак максимално оперативан и тиме потпуно укључен у процес учења. Притом је деци такав начин рада и забаван. Ова метода би требало да мотивише ефективан рад на часу, поспеши степен дисциплине у разреду и научи ученика да пре сваке реакције пред собом има избор, те да треба да размисли које су му понуђене могућности да реагује и која би  реакција била најпаметнија. Час је отворио и конструктивну расправу у вези са конверзацијом као једном од вештина у усвајању језика и у којој мери је заступљена у настави немачког и енглеског језика.