Архиве

Protected by Copyscape

УГЛЕДНИ ЧАС У ОДЕЉЕЊУ 4/1

 

Наставник у савременој школи је организатор, планер и сарадник ученику. Иновације и нове идеје дају наставнику прилику да буде вешт и креативан у осмишљавању часа, а ученику да активније учествује у наставном процесу. Кроз примену иновативних модела рада – групни облик – доприноси се успостављању социјалних односа и кооперације, што повољно утиче на стабилност и сигурност поједница. Колегиница Љиљана Кнежевић успела је све то да споји и реализује на свом угледном часу. Ученицима је дала могућност да сами истражују кроз експерименте, користе се раније усвојеним знањима у циљу стицања нових, кроз рад у малим групама, а колегама да учествују у неисцрпности идеја и начина на које све може да се реализује час.

Гордана Апостоловић,

проф. разредне наставе

О самом часу коментаре су дали и ученици 4/1 одељења, а ти коментари су и најбољи показатељ успешности часа:

Тамара Матејић – „Угледни час ми се свидео зато што сам сазнала много разних ствари. На угледном часу сам изводила један експеримент са својом другарицом. Изводила сам експеримент о растворљивости материјала. Овај угледни час ћу памтити као један од најбољих дана свог школовања.“

Лени Вулета – „Јако ми се допао овај пројекат „ученик – наставник“. Пуно сам се посветила пројекту. На првом месту, што ми се пружила прилика да се нађем у улози моје наставнице и осетим како то изгледа када ти треба неког да подучаваш. Исто тако ми се много допало што су нашем предавању присуствовали неки старији радници школе који су нама јако битни. И сви моји другари су се јако потрудили да буду на висини задатка и прикажу се у најбољем светлу. Захвална сам мојој наставници што нам је пружила овакву прилику и што нам је много, много помогла да се овако добро припремимо за овај пројекат.“

Анђелија Арсић – „Овај угледни час ми се допао зато што сам са својим другарицама Јеленом и Јованом изводила оглед о тврдоћи материјала.“

Анастасија Ивковић – „Највише ми се допало када је друг Стефан запалио папир и палидрвца. Папир и палидрвца су се претворили у пепео. Закључили смо да после паљења папир и палидрвца не могу да се врате у првобитно стање.“

Никола Крантић – „Мени се на часу највише свидело када смо моји другари и ја изводили оглед. Данас сам на конкретном примеру видео да је сагоревање неповратна промена материјала и мислим да такви огледни примери помажу да се неке ствари лакше запамте.“

Стефан Кузмановић – „Највише ми се свидело то што сам са другом Илијом изводио оглед. И свидело ми се што смо палили папир и палидрвце од шибице. Гледали су нас наставнци и то је много било лепо. Лепо смо направили и хамер за час.“

Ђорђе Теофиловић – „Јако ми се допао час јер сам био у улози наставника и зато што сам радио оглед са Димитријем.“

Никола Марковић – „Оно што ми се највише допало је то што смо сви добили петице.“